informàtica laia ;)
dijous, 5 de desembre del 2013
últim dia de classe
avui es l'últim dia que tenim d'informàtica abans de l'avaluació, estic molt nerviosa per les notes.
avui es te que quedar tot acabat.
us del cercador 2
avui hem acabat la segona per de la recerca l'altre dia era búscar informació sobre algunes coses, però avuí era de buscar imatges sobre personatges, persones...
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)