informàtica laia ;)
dijous, 5 de desembre del 2013
últim dia de classe
avui es l'últim dia que tenim d'informàtica abans de l'avaluació, estic molt nerviosa per les notes.
avui es te que quedar tot acabat.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada