Perque si les dones ens disfracem per a halloween ha de ser així.
https://www.google.es/search?q=stop+halloween&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XGtyUpTNKpLL0AWVtoGYDQ&ved=0CC4QsAQ&biw=1301&bih=678#q=disfraces+para+halloween+para+mujer&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=9XkElB6vN2vZKM%3A%3BzsxVDpGDRwFMQM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.terra.com%252Faddon%252Fimg%252Fmujer%252F2f5536taxista_pierp.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.taringa.net%252Fposts%252Fimagenes%252F3812713%252F20-Disfraces-para-seducir-halloween.html%3B300%3B400
Perque no podem anar un poc mes tapades?
dijous, 31 d’octubre del 2013
hallowen
clesse amb vicent
Avui Loli tampoc vindrà així que farem la classe amb Vicent Calabuig.
Estarem configurant el blog
Estarem configurant el blog
dimarts, 29 d’octubre del 2013
classe amb Paco
Avui hem fet la classe amb Paco Raga, perquè Loli no estava.
-Primer ens ha dit que continuarem amb la feina que estavem fent l'altre dia, però se'n hem anat anant per les branques i ha acavat per ensenyarnos com se feia un llibre a vikipèdia, se'n ha anat de classe i al moment ha tornat amb un llibre que ell havia fet amb aquest mateix mètode estava molt xulo.
Subscriure's a:
Missatges (Atom)