informàtica laia ;)
dimarts, 21 de gener del 2014
powtoon
avui utilitzarem per primera vegada el bowtoon una aplicació molt divertida!!!
serveix per a fer presentacions.
Missatges més recents
Missatges més antics
Inici
Subscriure's a:
Missatges (Atom)