informàtica laia ;)

dimarts, 21 de gener del 2014

powtoon

avui utilitzarem per primera vegada el bowtoon una aplicació molt divertida!!!
serveix per a fer presentacions.
Publicat per Unknown a 7:11 Cap comentari:
Envia per correu electrònicBlogThis!Comparteix a XComparteix a FacebookComparteix a Pinterest
Etiquetes de comentaris: coses interesants, informació
Missatges més recents Missatges més antics Inici
Subscriure's a: Missatges (Atom)

Quina hora és?

Dades personals

Unknown
Visualitza el meu perfil complet

Arxiu del blog

  • ▼  2014 (14)
    • ►  d’abril (2)
    • ►  de març (7)
    • ►  de febrer (4)
    • ▼  de gener (1)
      • powtoon
  • ►  2013 (8)
    • ►  de desembre (2)
    • ►  de novembre (2)
    • ►  d’octubre (4)
Tema Viatges. Imatges del tema creades per francisblack. Amb la tecnologia de Blogger.