dijous, 5 de desembre del 2013

últim dia de classe

avui es l'últim dia que tenim d'informàtica abans  de l'avaluació, estic molt nerviosa per les notes.
avui es te que quedar tot acabat.

us del cercador 2

avui hem acabat la segona per de la recerca l'altre dia era búscar informació sobre algunes coses, però avuí era de buscar imatges sobre personatges, persones...

dijous, 31 d’octubre del 2013

hallowen

Perque si les dones ens disfracem per a halloween ha de ser així.


 
https://www.google.es/search?q=stop+halloween&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XGtyUpTNKpLL0AWVtoGYDQ&ved=0CC4QsAQ&biw=1301&bih=678#q=disfraces+para+halloween+para+mujer&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=9XkElB6vN2vZKM%3A%3BzsxVDpGDRwFMQM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.terra.com%252Faddon%252Fimg%252Fmujer%252F2f5536taxista_pierp.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.taringa.net%252Fposts%252Fimagenes%252F3812713%252F20-Disfraces-para-seducir-halloween.html%3B300%3B400


Perque no podem anar un poc mes tapades?
File:Halloween Jack O lanterns (2998643335).jpg 

PERFI JA ESTEM EN HALLOWEN!!!

clesse amb vicent

Avui Loli tampoc vindrà així que farem la classe amb Vicent Calabuig.
Estarem configurant el blog

dimarts, 29 d’octubre del 2013

classe amb Paco


Avui hem fet la classe amb Paco Raga, perquè Loli no estava.
-Primer ens ha dit que continuarem amb la feina que estavem fent l'altre dia, però se'n hem anat anant per les branques i ha acavat per ensenyarnos com se feia un llibre a vikipèdia, se'n ha anat de classe i al moment ha tornat amb un llibre que ell havia fet amb aquest mateix mètode estava molt xulo.