informàtica laia ;)
dimarts, 21 de gener del 2014
powtoon
avui utilitzarem per primera vegada el bowtoon una aplicació molt divertida!!!
serveix per a fer presentacions.
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada