avui en la classe d'informatica hem vist 5 videos molt curtets sobre els perills de les webcam.
el primer video es sobre un xic que te una webcam i es conecta a una pagina wueb i se'n va a agafar una cosa i es deixa la camara oberta i le persona que hi ha a l'altra banda pot vore tot el que fa.
el segon video es sobre un home major que es conecta a una red social i enganya a una xica jove ensenyanli fotos que no son del seu cos sino d'un xic jove.
el tercer video es sobre un xic i una xica jove que estan parlant i la xica se fica vestidets molt curtets i el xic ho grava i ho envia a la gent
el quart video es sobre un xiquet que esta jugant a l'ordinador i una altra persona activa la seua camera i pot veure tot el que fa.
el cinqué video es sobre que en quant te veuen saben com eres si eres ric o pobre...
Jo no recomanaria conectarse a xarxes socials d'eixes i si ho fas ves amb molta cura i no et deixes vore molt, mai te fies de ningú.
yo pense que ningú hauria de conectarse a reds socials de eixe tipus
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada