informàtica laia ;)
dijous, 31 d’octubre del 2013
clesse amb vicent
Avui Loli tampoc vindrà així que farem la classe amb Vicent Calabuig.
Estarem configurant el blog
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada
Entrada més recent
Entrada més antiga
Inici
Subscriure's a:
Comentaris del missatge (Atom)
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada