Avui hem fet la classe amb Paco Raga, perquè Loli no estava.
-Primer ens ha dit que continuarem amb la feina que estavem fent l'altre dia, però se'n hem anat anant per les branques i ha acavat per ensenyarnos com se feia un llibre a vikipèdia, se'n ha anat de classe i al moment ha tornat amb un llibre que ell havia fet amb aquest mateix mètode estava molt xulo.
M'agrada!
ResponEliminaGràcies Raquel!!!
ResponElimina