dijous, 31 d’octubre del 2013

hallowen

Perque si les dones ens disfracem per a halloween ha de ser així.


 
https://www.google.es/search?q=stop+halloween&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=XGtyUpTNKpLL0AWVtoGYDQ&ved=0CC4QsAQ&biw=1301&bih=678#q=disfraces+para+halloween+para+mujer&tbm=isch&facrc=_&imgdii=_&imgrc=9XkElB6vN2vZKM%3A%3BzsxVDpGDRwFMQM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.terra.com%252Faddon%252Fimg%252Fmujer%252F2f5536taxista_pierp.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.taringa.net%252Fposts%252Fimagenes%252F3812713%252F20-Disfraces-para-seducir-halloween.html%3B300%3B400


Perque no podem anar un poc mes tapades?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada